梦不瑶远@dreamz

人都应该拥有梦想和自我。努力实践,梦想就在不远处! 希望待人处事能不断进步。。

Wednesday, December 17, 2008

讨好人不讨好

Today i pms, wanna write alot of words but don't know how to speak up. Well I'll remember how frustrated & negative I am today. Though I am carrying a smile everywhere and 自以为讨好,Pleasing someone is tiring, I wanna please myself...

I simply like this line and should target myself to achieve it.

Quote
"我们绝少向别人提起彼此,那是一种尊重,因为非常重视,所以愿意以对方的私隐为前提做出的保护动作。因为我是他最亲密的伴侣,许多事情只有我能说,只有我能批评,也只有有资格表现喜恶,不全面知道事情的人,不理解我伴侣的人,理应一句话也不必说"
Unquote

Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Daisypath Vacation tickers